idgafsay.blogg.se

I Don't Give a Fucking Shit About You!

Ni är så söta...

Kategori: Dra åt..., En bild på köpet

...och korkade att man nästan får hål i tänderna OCH huvudvärk! 



Jag skapade den här bloggen just för att spy ur mig provocerande skit, SAMMA skit som jag kläcker ur mig på facebook bara att här är det frivilligt att gå in och kolla och jag har ju bara länkat bloggen på fb så jag vet ju att ni som läser kommer därifrån. Men här kan man ju vara "anonym" så ni lägger seriöst ner tiden på att gå in på min fb, sedan gå in på min blogg, läsa inläggen (fortfarande samma som på facebook) och sedan kommentera "anonymt" och dessutom förvänta er att jag ska ta er seriöst? Snälla någon, när ni kan komma och säga allt det ni skriver till mig personligen, då kanske jag kan ge er en knutta respekt men nu är ni bara otroligt löjliga. Och uppenbarligen skäms ni över er själva då ni inte kan kommentera på fb men här skriver ni vind för våg. 

Fegisgrisar 😘
Stå för era åsikter istället. 
Men det är gulligt att ni är så otroligt intresserade och måna om mig, min familj och vårat liv att ni till och med letar er in här och kommenterar om det utan att det ens har nämnts i något inlägg. 
Men detta är ingen jävla vardagsblogg där jag skriver att allt är guld och gröna skogar, berättar om min vardag och lägger ut instagramvänliga frukostbilder.
Det här är min blogg där jag kan slänga ur mig vad fan som helst som jag har i tankarna. Så försök inte shamea mig för det. 
Patetiska lilla individ 😊💕
 

Kommentera inlägget här: