idgafsay.blogg.se

I Don't Give a Fucking Shit About You!

Ni för ju för söta ändå.

Kategori: Dra åt..., En bild på köpet, Patetiska små parasiter

Ni sitter och kommenterar om hur ni anser att jag egentligen är och att alla som känner mig bla bla bla. 
Men ni känner ju inte mig 😂 vad vet ni om hur jag är och vad jag tycker förutom det jag skriver ut här. 
Ni är ju söta ändå. 
Bara för att ni kanske finns eller en gång har funnits på min facebook eller haft en liten rampljusstund i mitt liv så känner ni ju inte mig öht 😆
Tror ni verkligen att jag berättar ALLT om mig själv för människor som inte stått vid min sida i vått och torrt eller som har funnits där i flera år? De som känner mig mest är ju såklart min familj, min fantastiska pojkvän och mina bästa kompisar. Men det är kul att ni tror att ni räknas in eller har räknats in i den gruppen av människor. 
Kom ner på jorden nu 💖

(dessutom ÄR jag snygg och jag är ofta snyggare än mångas flickvänner)

😘

Och så kan ni inte ens stå för era åsikter...

Stackare, är det så jobbigt att stå upp för sig själv och vad man tycker? 
Men absolut, du är jättetuff när du är anonym 💖
Men är du lika stadig IRL? 
Kan du säga allt det här till mig när/om vi ses? 
Vågar du erkänna att det var just du som skrev? 
Se det som en utmaning, ett vad. 
Den som vågar säga allt det som skrivs här, rakt ut i mitt ansikte ska få 200 kronor. 



 Puss på er små sötsaker
 



Kommentera inlägget här: